Find us on facebook

Aqua Aerobik

 

To nowoczesna forma zajęć fitness w wodzie, która wpływa na wzmocnienie
i uelastycznienie mięśni, wysmuklenie sylwetki, poprawę układu krążeniowo-oddechowego, a także ma pozytywny wpływ na kondycję ćwiczących oraz poprawę ich samopoczucia.

Ta bezpieczna forma aktywności polecana jest dla osób w różnym wieku oraz o różnym poziomie sprawności fizycznej. Środowisko wodne zapewnia odciążenie i elongację kręgosłupa, sprzyja rozluźnieniu mięśni, przez co ułatwia kształtowanie prawidłowej postawy. Zmniejsza wzmożone napięcie mięśniowe, pozwala na wykonywanie ruchów z pełną amplitudą. W związku z zastosowaniem różnego rodzaju sprzętu oporującego oraz zwiększającego pływalność w istotny sposób zwiększamy efektywność ćwiczeń, a udział w zajęciach nie wymaga umiejętności pływania.

Trening w wodzie to doskonały sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów, nieustanny wodny masaż ćwiczącego w wodzie ciała przyśpiesza bowiem proces pozbycia się tkanki tłuszczowej oraz pomaga zlikwidować cellulitis. Podczas godzinnego treningu na basenie można spalić 400 – 500 kcal.

Instruktor podczas zajęć aqua aerobiku Zajęcia z aqua aerobiku na basenie w 'Woli'
 
 

ZALETY PŁYNĄCE Z TRENINGU W WODZIE

  • doskonała forma aktywności dla osób w każdym wieku, osób z nadwagą, starszych, ze schorzeniami układu kostno-stawowego a także kobiet w ciąży (do 8 miesiąca);
  • nie wymaga dużej sprawności fizycznej ani umiejętności pływania;
  • odciążenie stawów oraz kręgosłupa;
  • zwiększenie wytrzymałości organizmu, poprawa koordynacji ruchowej, gibkości oraz równowagi;
  • wzmacnia mięśnie całego ciała;
  • modeluje i ujędrnia sylwetkę, mobilizuje do kontroli wagi oraz pielęgnacji ciała;
  • wspaniale relaksuje, wpływa korzystnie na samopoczucie likwidując napięcie i stres;
 

 

AQUA DLA KOBIET W CIĄŻY

Ciąża to nie powód aby rezygnować z aktywności. Zadbaj o siebie i o swoje dziecko, bądźcie w formie przez całe 9 miesięcy! Aqua aerobik to idealny i jeden z najlepszych sposobów aktywności fizycznej dla przyszłych mam. Dzięki zajęciom zwiększysz siłę mięśniową, zmniejszysz bóle kręgosłupa oraz zwiększysz odporność i wytrzymałość organizmu bez nadmiernego wysiłku. Zadbamy o to, by dopasować rodzaj ćwiczeń do Twojego obecnego stanu. Powinnaś też porozmawiać o tym ze swoim lekarzem – on również musi się wypowiedzieć, czy wybrana aktywność jest dla ciebie wskazana.


KORZYŚCI DLA DZIECKA I MATKI WYNIKAJĄCE Z UDZIAŁU
W ZAJĘCIACH

  • dobre samopoczucie,
  • sprawność do ostatnich dni ciąży,
  • wyrównanie ciśnienia krwi, polepszenie dotlenienia zarówno dla matki, jaki i dziecka,
  • likwidowanie przeciążeń i napięć jakie pojawiają się w okresie ciąży,
  • przeciwdziałanie pojawiającym się często kurczom mięśniowym,
  • zniesienie bólów pleców,
  • wodny mikromasaż, pobudzenie skóry, poprawa napięcia i przeciwdziałanie powstawaniu tzw. pomarańczowej skórki,
  • kontakt z innymi ciężarnymi, wymiana doświadczeń i przeżyć,
  • podniesienie tolerancji na ból, co ma ogromny pozytywny wpływ na łagodniejszy przebieg porodu,
  • szybszy powrót do stanu przed ciąży u kobiet regularnie ćwiczących.